loading...
بزرگ ترین مرجع خبری رئال مادرید
admin بازدید : 9 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

مسي 5 ميليون يورو به دولت اسپانيا پرداخت کرد

 

 


فوق ستاره آرژانتيني بارسلونا که به فرار از پرداخت ماليات بردر‌آمدش متهم شده بود، 5 ميليون يورو به دولت اسپانيا پرداخت کرد.


دادگاهي در اسپانيا اعلام کرد ليونل مسي و پدرش خورخه که چندي پيش به تلاش براي فرار از پرداخت ماليات بردرآمد خود در فاصله سال‌هاي 2006 تا 2009 متهم شده بود، مبلغ 5 ميليون يورو به مقامات مالياتي اين کشور پرداخت کرده‌اند.

به گزارش تسنيم،مسي و پدرش در ابتداي سال جاري متهم شده بودند ميزان دقيق درآمد خود در فاصله سال‌هاي 2006 تا 2009 را از دولت اسپانيا مخفي نگه داشته‌ و از همين رو مالياتي که به کل درآمد آنها تعلق مي‌گرفته را نپرداخته‌اند. مسي 26 ساله و پدرش خود را از اين اتهام مبرا دانستند اما با اين حال دادگاهي در شهر گاوا اعلام کرد خورخه و ليونل مسي که بايد 17 سپتامبر (26 شهريور) در دادگاه از خود دفاع کنند پيش از ارائه دفاعيات خود اقدام به پرداخت مبلغي معادل 5 ميليون و 16 هزار يورو به دولت اسپانيا به عنوان «اصلاحيه پرداختي» کرده‌اند.

مسي ابتداي تابستان امسال در خصوص اين موضوع گفته بود:«وکلا و مديران دارايي ما به اين پرونده رسيدگي خواهند کرد و ما به آنها براي حل و فصل اين ماجرا اعتماد داريم. حقيقت اين است که ما هيچ آگاهي از اين اتفاقات نداريم و به همين دليل اين افراد را براي رسيدگي به اين موضوع انتخاب کرده‌ايم».

مسي طبق آخرين گزارشي که مجله اقتصادي فوربس منتشر کرد، با درآمد مجموع 40 ميليون يورو در سال، در رده دهم پردرآمدترين ورزشکاران دنيا قرار دارد.

 

admin بازدید : 6 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

شماره دو بازيکن رئال مادريد تغيير مي‌کند

 

 

با جدايي دو نفر از بازيکنان رئال مادريد، شماره‌ پيراهن‌هاي آنها به دو بازيکن ديگر اختصاص يافت.


با خروج مسعود اوزيل از رئال مادريد و پيوستنش به آرسنال و همچنين بازگشت کاکا به ميلان، شماره 10 و 8 رئال بدون صاحب ماند.

به گزارش فارس، بر اساس گزارش کانال پلاس ايسکو شماره 10 را در اختيار خواهد گرفت در حالي که لوکا مودريچ شماره 8 را برمي‌دارد. رئال مادريد هنوز شماره‌هاي بازيکنان را تأييد نهايي نکرده است. ايسکو تاکنون شماره 23 را بر تن مي‌کرد و شماره مودريچ هم 19 بود.

 

admin بازدید : 10 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

راموس: از حضور بيل در رئال خوشحالم

 

سرخيو راموس بازيکن تيم فوتبال رئال مادريد با ابراز تاسف از جدايي مسوت اوزيل از اين تيم گفت:از حضور بيل در رئال بسيار خوشحالم.


به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه خبري کالچونيوز سرخيو راموس بازيکن تيم فوتبال رئال مادريد در رابطه با جدايي مسوت اوزيل از اين تيم گفت:از اينکه ديگر امکان همکاري با اوزيل را در يک تيم ندارم بسيار متاسفم.او بازيکني بسيار بزرگ و در عين حال با تجربه بود و با توان فني اش در زمين موفقيتهاي زيادي براي خود و ديگر بازيکنان فراهم مي کرد.من براي اين بازيکن آرزوي موفقيت کرده و در عين حال به گرت بيل تبريک مي گويم.خوشحالم که زمينه فعاليتش در رئال فراهم شده و او مي تواند در پيراهن اين تيم به موفقيتهاي بيشتر دست يابد.

 

admin بازدید : 6 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

گوتي: مسي را به رونالدو ترجيح مي‌دهم

 

ستاره پيشين تيم فوتبال رئال‌مادريد اعتراف کرد ليونل مسي از کريستيانو رونالدو بهتر است.


گوتي هرناندس، هافبک پيشين تيم فوتبال رئال‌مادريد گفت: زين‌الدين زيدان و رونالدو برزيلي دو نفر از بهترين بازيکنان جهان بودند. با وجود اينکه گفتن اين موضوع برايم سخت است ولي حقيقت را بايد پذيرفت که در حال حاضر ليونل مسي بهترين بازيکن جهان است، فاصله خيلي زيادي بين ليونل و کريس نيست ولي در جزئيات زماني‌که بارسا به مشکل مي‌خورد مسي به داد اين تيم مي‌رسد. بارها اين را گفته‌ام که ليونل مسي و کريستيانو رونالدو هر دو بهترين در دنيا هستند ولي من ستاره آرژانتيني بارسلونا را ترجيح مي‌دهم.

به گزارش تسنيم، وي در خصوص گرث بيل، سوپراستار جديد مادريدي‌ها اظهار داشت: بيل را دوست دارم چون مي‌تواند در 3 پست بازي کند، او بازيکني بزرگ است. عکس 9 سالگي گرث نشان مي‌دهد که او در کودکي هم عاشق رئال بوده.

سرمربي تيم جوانان رئال‌مادريد در خصوص نيمکت‌نشيني ايکر کاسياس در رئال عنوان کرد: من طرفدار آنچلوتي هستم چون اين مربي است که تشخيص مي‌دهد چه کسي براي بازي کردن شرايط بهتري دارد. کاسياس دوست من است ولي اگر تشخيص مربي بازي کردن ديه‌گو لوپز باشد بايد به اين تصميم احترام گذاشت.

گوتي در پايان با توجه به شرايطي که براي کاسياس در تيم اول شهر مادريد به وجود آمده است خاطرنشان کرد: شرايط دشواري براي رئال و ايکر به وجود آمده است، واقعا خيلي سخت است که بازيکني بيشتر دوران حرفه‌اي‌اش را در رئال گذرانده باشد بعد شرايط طوري رقم بخورد که حتي بحث جدايي‌اش از باشگاه مطرح شود.

-------------------------------

 

تووجه لطفا نظر خود را در رابطه با این مطلب اعلام کنید

admin بازدید : 12 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

رونالدو: از رفتن اوزيل عصباني هستم

 

 

ستاره پرتغالي رئال مادريد عصبانيت خود از خروج هافبک آلماني از تيم را اعلام کرد.

 

 

 

کريستيانو رونالدو زماني که فهميد مسعود اوزيل به آرسنال فروخته شده است، به منظور آمادگي براي ديدار مقدماتي جام‌جهاني مقابل ايرلند شمالي در ترکيب تيم ملي کشورش در اوبيدوس حضور داشت.

به گزارش فارس،بازيکن پرتغالي از شنيدن اين خبر خوشحال نشد و به هم‌تيمي‌هاي پرتغالي‌‌اش گفت: رفتن اوزيل خبر بسيار بدي براي من است. او بازيکني بود که بهتر از همه حرکت من به سمت دروازه را مي‌فهميد.

کريستيانو نمي‌تواند اين حقيقت را درک کند که مادريد به کسي اجازه داده باشگاه را ترک کند که از نظر او «بازيکني است که مي‌تواند سرنوشت بازي را رقم بزند.»

در حقيقت برخي از هم‌تيمي‌هاي پرتغالي رونالدو روز گذشته مدعي شدند که وي بسيار تحت تأثير اين خبر قرار گرفته و چندين بار در موقعيت‌هاي مختلف تکرار کرده که «از خروج اوزيل عصباني هستم.»

با ملحق شدن مسعود اوزيل به شاگردان آرسن ونگر، رونالدو بهترين‌ هم‌تيمي خود را در زمين مسابقه از دست داده است.

ستاره پرتغالي در سه فصل همکاري با مسعود اوزيل روي پاس‌هاي وي 27 گل به ثمر رسانده تا هافبک آلماني بيشترين پاس گل را در طول دوران حرفه‌اي رونالدو به او داده باشد.

پس از اوزيل کريم بن زما قرار دارد که 17 پاس گل به رونالدو داده است و رايان گيگز در 6 فصل حضور وي در منچستر يونايتد 16 پاس گل به مهاجم پرتغالي رئال داده است.

حال بايد ديد با خروج مسعود اوزيل از تيم چه کسي مي‌تواند اين نقش را در رئال اجراکند؛ با اين حال کريستيانو رونالدو معتقد است «بازيکن 24 ساله آلماني بهترين شماره 10 است که رئال مي‌توانست آرزويش را داشته باشد.»

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 140